Nazorg

De eerste vragen na een overlijden gaan vaak over allerhande praktische- en financiële zaken. Vlak voor de uitvaart laten we daarvoor een boekje bij u achter waar al deze informatie heel overzichtelijk instaat. Daarnaast is er op internet enorm veel informatie op te halen. Veel geraadpleegde bronnen zijn: www.mijnpensioenoverzicht.nl, de Notaristelefoon (0900 3469393) en www.netwerk100.nl (en welzijns- en zorgnetwerk). Veel zaken worden automatisch in gang gezet door uw gemeente.

Ongeveer twee weken na de uitvaart nemen wij contact met u op en maken een afspraak om nog een laatste keer bij elkaar te komen. Tijdens dit afrondende gesprek neemt de uitvaartbegeleider, Sidone of Tanja, ook de factuur met u door. Tevens wordt u gevraagd of u nog een stukje nazorg zou wensen in de vorm van een gesprek met onze rouw- en verliesbegeleider Eveline. Als u dat wil spreken we af wanneer ze u ongeveer gaat bellen om een afspraak te maken. Daarna nemen wij afscheid van elkaar.

Eveline neemt vervolgens telefonisch contact met u op. Ze zal vragen of u nog steeds behoefte heeft aan een persoonlijk gesprek met haar. Misschien om gewoon nog een keer uw verhaal vertellen of wellicht zijn er toch vragen waar u mee zit. Zij biedt u graag een luisterend oor. Het kan bij dit telefonische contact blijven of ze maakt een afspraak om bij u thuis te komen. Het is een extra service van onze onderneming en wordt u kosteloos aangeboden.

luisteren